27 maj 2011

Förälskad...

...alldeles förfärligt förälskad
i min nya burk:



Söt som sockrad sirap
och alldeles, alldeles underbar !
Fick ett önskat presentkort hos
då jag fyllde år,
men eftersom jag vill ha ungefär allt,
som finns i butiken,
så tog det ett tag innan jag bestämde mig....
Är väldigt nöjd med mitt val !
Vill man hitta lite annorlunda, personliga, roliga, presenter
till sig själv, eller till någon annan,
så rekommenderar jag verkligen denna lilla shop,
som också bjuder på det där "lilla extra",
som gör att man gärna återkommer !
( Nej, jag är inte sponsrad, bara himskans nöjd ! )

Och ber ni riktigt snällt,
så får ni kanske se vad jag handlade mer,
en annan dag...


6 kommentarer:

Pia sa...

"Söt som sockrad sirap" Hehe....det kan man nog säga. En burk att bli glad av. Bra val!!!
Vad är det mer du köpt? Vill ju se NU!

Sanna sa...

Åhh burken är supersöt! Vill ha! ;) hihi..

Creative Pink sa...

Jag älskar burkar och denna var supersöt, låter som en farlig butik det där =)

Anonym sa...

Burken är hur underbart ljuvlig...jag måste in och kika på den sidan=)
Kramiz Plingan

Maria sa...

Den gillar jag också! Hur söt som helst!!

ellen sa...

Söt burk! :D