1 nov. 2010

Mina svar...

...på frågorna jag hittade hos Annika:

4 TV-program jag ser:
Så mycket bättre
Våra vänners liv
House
Parlamentet

4 saker jag gjort idag:
Kokat kaffe
Kollat mailen
Plockat in ren tvätt
Gjort en momsrapport för månaden

4 saker jag längtar efter:
Julmarknad på Liseberg
Att känna mig helt frisk
Att hela lägenheten ska vara nystädad på en och samma gång, ( dream on...)
Mina bästa vänner, som bor alldeles för långt bort.....


4 saker på min önskelista:
Mer plats för mitt pyssel
En Islandsresa till, ( eller kanske kryssning i Engelska öriket )
Att det ska fortsätta gå bra för barnen och att deras liv ska bli så
lyckliga som det bara går
Mer tid till att bara vara och umgås med vänner


4 saker som jag avskyr:
Maktlöshet
Översitteri
Telefonförsäljare
Brist på förståelse




Inga kommentarer: